2013 m. kovo 19 d., antradienis

Naujas projektėlis - Šalikas

Sveiki.

Seniai rašiau, nes niekaip savo megztinio projekto nebaigiu. Kitaip sakant kūrybinės kančios prasidėjo, tad kaip aš mėgstu numečiau į šalį. Vis dėlto buvo svarbesnių (arba ne) reikalų. Kadangi man genialios mintys gimsta prieš užmiegant, tai ne visas įgyvendinu dėl labai paprasto dalyko - pernakt išgaruoja, o tos kuriuos ne - būna vos ne kita dieną vykdomos. Taip nutiko ir su mano šaliko projektėliu, pagalvojau prieš užmiegant arba geriau sakykim galvojau ilgai, nes nėjo užmigt per tuos ledinius kelius (jau taip ne pirma ir oi ne paskutinė naktis kai taip kankinuosi).

Mano šalikėlis gaminamas iš šviesiai žalių moherinių siūlų (sudėtis nelabai gal kokia 15% - moheros ir 85% - akrilas) 50g yra 255m. Bet geriau pažiūrėkim į jau numegztą šaliko dalį.

Siūlai(15% mohera, 85% akrilas)

Antroje nuotraukoje fotografavau ir siūlus ir mezginį dėl to, kad to mažo kamuoliuko užteko visai šiai numegztai daliai. Aišku mezgiau su 9 storumo virbalais todėl akys labai didelės ir greitai mezgėsi. Akių 70, tik vis per tuos storus virbalus kokią tai vieną pametu ir tenką ją gaudyt :)

Iš tikro rašau čia nes priėjau dilema: ar visą šaliką megzti žalią ar kitą pusę megzti pilką. Be to pamiršau paminėti, kad jis bus be galų, t.y. sujungsiu pradžią su galu, kaip šiuo metu madinga. :)



Tai va lauksiu komentarų :)

3 komentarai:

  1. aš manau, kad toliau daryti žalią.. :) Jis tuomet toks pavasariškesnis atrodo :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Gal tikrai tik žalią palik :) Nors gundo ir dvi spalvos, bet manau vientisas bus gyvesnis, nes juk žalia :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Na tą antrą spalvą sumąsčiau dėl to, kad tą žalią dar labiau išryškintų :) na bet iš tikro aš šitų siūlų pakankamai turiu gal dar sumąstysiu su plonesniais virbalais ir su kokiu raštu pamegzti ir abi spalvas sumaišyti, o gal kaip tik daryti pilką :)

      Panaikinti