2012 m. rugsėjo 25 d., antradienis

Bepirštės pirštines - Pelėdžiukai

Sveiki.

Vasaros metu įgyvendinau savo troškimą numegzti pelėdžiukus. Dedam pliusą. Iš savo pelėdžiukų sugebėjau net užsidirbt. Dedam antrą pliusą. O šiandien net gavau užsakymą iš žmogaus, kurio nesu net akyse regėjus, bet girdėjusi. Ačiū Karolinai už mano "verslo" plėtimą :D Aišku kai būna užsakymas bijau, kad tik tikrai įtiktų mano darbelis. Taigi nuotraukytės. Šiuo metu į pasaulį yra išleisti trys poros pelėdžiukų, bet nuotraukyčių turiu tik pirmų ir paskutinių. Taigi žiūrim :

1. Jau Eglės nuosavybė
1 numerio pelėdžiukai yra pačių man mieliausių spalvų, o kadangi Eglė irgi užsikrėtė ryža spalva (jai labai jie dera prie jos apsirengimo) tai teko man jas paaukoti su mintimi, jog sau bet kada nusimegzt galiu :)

3. Mano nuosavybė.
3 numeris, kad ir yra mano nuosavybė, bet su defektu - antrąją per kietai numezgiau. Gal ne ta nuotaika buvo :D

O užsakymui net siūlų ieškosiu. Tikiuosi rasiu greit ir greit pagaminsiu. Galės džiaugtis Inga (Karolinos draugė)

P.S. tikiuosi numerio 2 atsiras ir nuotraukytė (prašysim Karolinos)

Tai tiek.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą